יום חמישי, 5 ביוני 2014

קישורים מתוקנים:

http://hadassasaritcohi.blogspot.com/2014/05/5.html  מסמך איפיון

  https://docs.google.com/presentation/d/13b8V8IZT_tM7WD9Dk3ZO70HNp7pQXdl2skDwGNKI51c/edit?usp=sharing                                                                              קישור למצגת

קישור לשאלון ידע:  https://docs.google.com/forms/d/1moxH-7A04qKmF1B8tjY2a-7I8NRDFk0szfUEKsGgZP8/viewform?usp=send_form

קישור לסרטון הדרכה: https://plus.google.com/110872212876835145902/posts/BWhaHiR2u63


5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. זהו נושא מעניין שבני נוער מסתקרנים ממנו וצמאים לידע זה. זה יפה שלקחתן נושא יבש ומשעמם והצלחתן ליצור עניין וסקרנות מהתלמיד, כך יוכלו התלמידים לשאוב ידע חשוב הכתוב בתוכנית הלימודים באופן חוויתי, כיפי וענייני.

    השבמחק
  3. לדעתי, שילוב הטכניקות מעורר עניין רב אצל התלמידים- שילוב הטכנולוגיה והסרטונים מעורר את סקרנותם והעניין של התלמידים לגבי נושא השיעור, סיעור המוחין והשיעור הפרונטלי מהווה סיכום לשיעור ואבחון המורה האם נושא השיעור הובן. שאילת השאילות מהווה אינדיקציה מעולה לגבי הידע המקדים של התלמידים לנושא השיעור.

    השבמחק
  4. שלום לבנות הקבוצה,
    ראינו את המצגת והסרטונים היפים- יישר כח!
    לדעתנו בשיעור כזה ישנה חובה וצורך רב להשתמש באמצעים טכנולוגיים! התמונות הרבבות והסרטון שמדגים מהי רעידת אדמה מוכיחים זאת. אני חושבת שבלי התמונות ורק בעזרת מלל- התלמידים יבינו את החומר בצורה הרבה יותר פחותה! בנוסף הנושא הוא נושא מאתגר ומעניין והעברתם את היחידה ברמה שמתאימה לגיל בו מועברת הפעילות.
    לסיכום- המצגת מעולה ובנויה בצורה מפורטת ומובנת עם תמונות הממחישות את הנושא.
    לדעתנו בפתיחה היה כדי לשאול את התלמידים "מהי רעידת אדמה" ולבדוק את ידע שלהם וליצור עניין. לגבי הסרטון הדרכה- הוא מסביר את החומר היטב ועוזר מאוד להבנת הנושא!
    יפה מאוד- בהצלחה.. נסיה ראומה ומור

    השבמחק
  5. היי בנות!, ברצוננו לשבח אתכן על השיעור הנפלא, על ההתמקדות בנושא כל כך חשוב ומעניין!
    אהבנו מאוד את הסרטון הדרכה והמצגת המושקעת!
    אנו חושבות כי התלמידים יאהבו מאוד ללמוד משיעור שכזה מלא בטכנולוגיות ומידע
    עלו והצליחו
    ספיר וירדן

    השבמחק